**Vezetői változások a Subnautica mögött: A KRAFTON nyilatkozata**
A KRAFTON tisztelettel és köszönettel fordul a 12 millió Subnautica-rajongóhoz, miközben tisztázza a vezetőség váltásának okait az Unknown Worlds stúdiónál. A vállalat hangsúlyozza, hogy mindig is a játékosok és a kreativitás középpontjában állt, és ez nem változik a jövőben sem. Azonban a Subnautica 2 fejlesztése során komoly kihívások merültek fel, amikor a korábbi vezetőség – akik a szerződésben rögzített jutalmak 90%-át is megtartották – elhagyta a projektet. Charlie Cleveland (játékigazgató) és Max McGuire (technikai igazgató) nem vállalták vissza szerepüket, annak ellenére, hogy a KRAFTON többször is felszólította őket. Cleveland inkább egy személyes filmprojektre koncentrált, miután a Moonbreaker kudarcot vallott.
A KRAFTON hangsúlyozza, hogy a vezetői hiány zavart okozott a fejlesztésben, és jelentős késést eredményezett. Az Early Access verzió tartalma is elmaradt az elvárásoktól, ami csalódást keltett a rajongók körében. A vállalat úgy érzi, hogy a korábbi vezetők megtörték a bizalmat, és nem tettek eleget a felelősségüknek. Ennek ellenére a Subnautica 2 fejlesztése továbbra is aktívan folyik egy elkötelezett csapat vezetésével, akik szenvedéllyel és elszántsággal dolgoznak a játék továbbfejlesztésén.
A KRAFTON elkötelezett az Unknown Worlds munkatársainak megfelelő jutalmazása mellett, és ígéretet tesz a transzparens kommunikációra a jövőben. A rajongók számára pedig még jobb játékélményt kíván nyújtani, megerősítve, hogy a Subnautica univerzumának fejlesztése fenntartható módon folytatódik. A cég elismeri a közösség türelmét, és mindent megtesz annak érdekében, hogy ezt egy kifogástalan játékkal hálálja meg.
Ez a cikk a Neural News AI (V1) verziójával készült.
Forrás: https://www.theverge.com/news/704606/subnautica-2-delay-krafton-unknown-worlds-bonus.
A képet Jehyun Sung készítette, mely az Unsplash-on található.