Google Hirdetés

Vezetőváltás a Subnautica mögött – A projekt elhagyása és a 90%-os haszonlesés

**Vezetői változás a Subnautica mögött – A korábbi csapat elhagyta a projektet, annak ellenére, hogy a jutalmak 90%-át megtartották** Köszönjük mind a 12 millió Subnautica-rajongó támogatását és elhivatottságát! Tisztáznánk a KRAFTON alatt működő Unknown Worlds stúdiónál történt vezetői változásokat, amelyek a Subnautica 2 fejlesztésének késedelméhez vezettek. **A korábbi vezetők elhagyták a projektet**, annak ellenére, hogy a 250 millió dolláros kiegészítő jutalom 90%-át megkapták. Charlie és Max, a játék rendezője és technikai vezetője, nem vállalták vissza szerepüket, és a Subnautica 2 helyett más projektekre koncentráltak. A KRAFTON teljes mértékben támogatja a maradék csapatot, akik keményen dolgoznak azon, hogy a rajongók a legjobb játékélményt kapják. Ígéretünk, hogy transzparensek maradunk, és mindent megteszünk a Subnautica univerzum fejlesztéséért!

&NewLine; <p><p>&ast;&ast;Vezet&odblac;i változások a Subnautica mögött&colon; A KRAFTON nyilatkozata&ast;&ast;<&sol;p><p>A KRAFTON tisztelettel és köszönettel fordul a 12 millió Subnautica-rajongóhoz&comma; miközben tisztázza a vezet&odblac;ség váltásának okait az Unknown Worlds stúdiónál&period; A vállalat hangsúlyozza&comma; hogy mindig is a játékosok és a kreativitás középpontjában állt&comma; és ez nem változik a jöv&odblac;ben sem&period; Azonban a Subnautica 2 fejlesztése során komoly kihívások merültek fel&comma; amikor a korábbi vezet&odblac;ség – akik a szerz&odblac;désben rögzített jutalmak 90&percnt;-át is megtartották – elhagyta a projektet&period; Charlie Cleveland &lpar;játékigazgató&rpar; és Max McGuire &lpar;technikai igazgató&rpar; nem vállalták vissza szerepüket&comma; annak ellenére&comma; hogy a KRAFTON többször is felszólította &odblac;ket&period; Cleveland inkább egy személyes filmprojektre koncentrált&comma; miután a Moonbreaker kudarcot vallott&period;<&sol;p><p>A KRAFTON hangsúlyozza&comma; hogy a vezet&odblac;i hiány zavart okozott a fejlesztésben&comma; és jelent&odblac;s késést eredményezett&period; Az Early Access verzió tartalma is elmaradt az elvárásoktól&comma; ami csalódást keltett a rajongók körében&period; A vállalat úgy érzi&comma; hogy a korábbi vezet&odblac;k megtörték a bizalmat&comma; és nem tettek eleget a felel&odblac;sségüknek&period; Ennek ellenére a Subnautica 2 fejlesztése továbbra is aktívan folyik egy elkötelezett csapat vezetésével&comma; akik szenvedéllyel és elszántsággal dolgoznak a játék továbbfejlesztésén&period;<&sol;p><p>A KRAFTON elkötelezett az Unknown Worlds munkatársainak megfelel&odblac; jutalmazása mellett&comma; és ígéretet tesz a transzparens kommunikációra a jöv&odblac;ben&period; A rajongók számára pedig még jobb játékélményt kíván nyújtani&comma; meger&odblac;sítve&comma; hogy a Subnautica univerzumának fejlesztése fenntartható módon folytatódik&period; A cég elismeri a közösség türelmét&comma; és mindent megtesz annak érdekében&comma; hogy ezt egy kifogástalan játékkal hálálja meg&period;<&sol;p><br><&sol;p>&NewLine; <p>Ez a cikk a Neural News AI &lpar;V1&rpar; verziójával készült&period;<&sol;p>&NewLine; <p>Forrás&colon; <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;www&period;theverge&period;com&sol;news&sol;704606&sol;subnautica-2-delay-krafton-unknown-worlds-bonus" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">https&colon;&sol;&sol;www&period;theverge&period;com&sol;news&sol;704606&sol;subnautica-2-delay-krafton-unknown-worlds-bonus<&sol;a>&period;<&sol;p>&NewLine; <p>A képet <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;photos&sol;silhouette-of-people-on-hill-6U5AEmQIajg" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Jehyun Sung<&sol;a> készítette&comma; mely az <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;&commat;jaysung" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Unsplash<&sol;a>-on található&period;<&sol;p>&NewLine;

Hírdetés