Google Hirdetés

Pixar legrossobb bukása: Elio történelmi csúcsot döntött

Az "Elio" kritikai szempontból jól teljesített, de a Pixar történetének legsilányabb nyitóhétvégéjét produkálta. A film csupán 21 millió dollárt hozott az amerikai mozikban, miközben a várakozások 25-30 millió körül voltak. Hasonló kihívásokkal nézett szembe az "Elemental" is, ami később mégis sikeressé vált – vajon az "Elio"-nak is sikerülhet a fordulat? A Pixar újabb eredeti ötletei, mint a "Hoppers" és a "Gatto", most a biztosabb folytatások árnyékában küzdenek – a "Toy Story 5" és az "Incredibles 3" mellett. Az animációs iparágban egyre inkább a már ismert franchise-ok dominálnak, ahogy azt a "Hogyan neveld a sárkányod" remake vagy az "Inside Out 2" példája is mutatja. Az "Elio" sorsa most teszteli, hogy az eredeti történeteknek még van-e hely a moziban. A Disney gyenge marketingja és a streamingre való átállás hatása is közrejátszhatott az "Elio" bukásában. Bár a film mély érzelmi magja pozitív visszajelzéseket kapott, a reklámkampány inkább a homályos sci-fi hangulatot hangsúlyozta. Vajon a szóbeszéd, ahogy az "Elemental" esetében, megmentheti a filmet? A jövőben a Pixar vajon visszatér eredeti sztorijaihoz, vagy a biztosabb franchise-okra fog építeni?

&NewLine; <p><p>Az &ast;Elio&ast;&comma; a Pixar legújabb filmje&comma; bár jó kritikákat kapott&comma; a mozikban eddig a stúdió történetének legsilányabb nyitóhetét produkálta&period; A Variety jelentése szerint a film mindössze 21 millió dollárt hozott az els&odblac; hétvégén&comma; miközben a várakozások 25-30 millió körül voltak&period; Nemzetközi szinten sem ment sokkal jobban&comma; így a globális bevétel eddig csupán 35 millió dollár&period; A gyenge teljesítmény mögött több tényez&odblac; is állhat&colon; a Pixar még mindig érezheti a pandémia hatását&comma; amikor több eredeti filmjét közvetlenül a streaming platformokra tették&comma; valamint a Disney gyenge marketingkampánya is hozzájárulhatott a bukásához&period;<&sol;p><p>Azonban nem minden remény veszett&colon; a &ast;Elemental&ast; példája mutatja&comma; hogy a szóbeszéd még megmentheti a filmet&period; Az a film hasonlóan gyengén indult &lpar;29&comma;6 millió dollár&rpar;&comma; de kés&odblac;bb a népszer&udblac;sége miatt 496 milliót ért el világszerte&period; Az &ast;Elio&ast; is hasonló utat járhat&comma; ha sikerül meggy&odblac;znie a közönséget&period; Mindazonáltal a Pixar számára ez egy aggasztó jel&comma; hiszen a legutóbbi sikerek &lpar;például az &ast;Inside Out 2&ast;&rpar; inkább a már ismert franchise-okra épültek&comma; mint az eredeti ötletekre&period;<&sol;p><p>A jöv&odblac;ben a stúdió öt bejelentett filmjéb&odblac;l csak kett&odblac; &lpar;&ast;Hoppers&ast; és &ast;Gatto&ast;&rpar; lesz teljesen új koncepció&comma; a többiek &lpar;&ast;Toy Story 5&ast;&comma; &ast;Incredibles 3&ast;&comma; &ast;Coco 2&ast;&rpar; pedig folytatások vagy remake-ek&period; Ez tükrözi az iparág szélesebb trendjét&colon; a gyerekfilmek visszatérnek a mozikba&comma; de a néz&odblac;k inkább a biztonságos&comma; ismert címek felé orientálódnak&period; Az &ast;Elio&ast; sorsa és a Pixar jöv&odblac;je így egyaránt bizonytalan – vajon a stúdió képes lesz újjászületni&comma; vagy egyre inkább a franchise-ok árnyékába szorul&quest;<&sol;p><br><&sol;p>&NewLine; <p>Ez a cikk a Neural News AI &lpar;V1&rpar; verziójával készült&period;<&sol;p>&NewLine; <p>Forrás&colon; <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;gizmodo&period;com&sol;elio-pixar-box-office-animation-trends-disney-2000618950" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">https&colon;&sol;&sol;gizmodo&period;com&sol;elio-pixar-box-office-animation-trends-disney-2000618950<&sol;a>&period;<&sol;p>&NewLine; <p>A képet <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;photos&sol;black-metal-cross-on-brown-brick-wall-bqp5dbkJP7g" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Max Cortez<&sol;a> készítette&comma; mely az <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;&commat;pamchi" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Unsplash<&sol;a>-on található&period;<&sol;p>&NewLine;

Hírdetés