Google Hirdetés

McDonald’s új stratégiája: visszahódítani a szegényebb vásárlókat

A McDonald's vezérigazgatója, Chris Kempczinski hangsúlyozta, hogy kulcsfontosságú a jövedelem alacsonyabb rétegeinek visszacsábítása. Az étteremlánc a 2,99 dolláros Snack Wrap újra bevezetésével reagált a gyengélkedő látogatottságra. A franchise-partnerek egyetértettek az egész évre szóló kedvezményes árazás fontosságával. A stratégia már mutat eredményt: a második negyedév bevételének 6,8 milliárd dollárja meghaladta a várakozásokat.

&NewLine; <p><p>A McDonald’s vezérigazgatója és elnöke&comma; Chris Kempczinski kiemelte&comma; hogy létfontosságú a jövedelem alacsonyabb szintjén él&odblac; fogyasztók visszaszólítása&period; A gyorséttermi iparágban egyre nyilvánvalóbbá válik&comma; hogy ezen réteg nélkülözhetetlen a fenntartható növekedéshez&period; Kempczinski szerint az alacsony jövedelm&udblac; vásárlók gyakrabban látogatják az éttermeket&comma; mint a magasabb jövedelm&udblac;ek&comma; ezért stratégiai fontosságú a számukra vonzó árak és termékek kínálata&period; Ennek jegyében a McDonald’s újra bevezette a 2&comma;99 dolláros Snack Wrap-ot&comma; és franchising-partnerei is támogatják az egész évre szóló kedvezményes árstratégiát&period;<&sol;p><p>Párhuzamosan a vállalat frissítette McValue menüjét&comma; amely most már három különböz&odblac; ételt kínál 5 dollárért&period; Ezek az intézkedések már mutatnak eredményt&colon; a második negyedévben a McDonald’s bevétele 6&comma;8 milliárd dollár volt&comma; meghaladva a becsléseket&comma; és a részvényei is emelkedtek&period; A globális azonos áruházak forgalma 3&comma;8&percnt;-kal n&odblac;tt éves szinten&comma; ami jelent&odblac;sen meghaladja az elemz&odblac;k által várt 2&comma;49&percnt;-os növekedést&period; A Placer&period;ai által közzétett adatok szerint a McDonald’s a versenytársakhoz képest is jobban teljesített&comma; és a látogatottság növekedését mutatta a negyedév során&period;<&sol;p><p>A cég további innovációkra is készül&colon; szeptembert&odblac;l tesztelni kezdi az úgynevezett &&num;8220&semi;Dirty Sodas&&num;8221&semi; italvonalát&comma; amelyet a korábban megsz&udblac;nt CosMc lánc inspirált&period; Az új termékek szárított gyümölcsöket és ízesít&odblac; szirupokat tartalmaznak&comma; és országos szinten kerülnek forgalomba&period; Ez a lépés részben a Z generáció iránti igényeknek is megfelel&comma; hiszen a személyre szabható&comma; alkoholmentes italok iránti kereslet egyre növekszik&period; Hasonló trendet követnek más nagy láncok is&comma; mint a Taco Bell&comma; a KFC vagy a Starbucks&comma; igazolva&comma; hogy a piaci verseny és a fogyasztói preferenciák alakítják a gyorséttermi szektor stratégiáit&period;<&sol;p><br><&sol;p>&NewLine; <p>Ez a cikk a Neural News AI &lpar;V1&rpar; verziójával készült&period;<&sol;p>&NewLine; <p>Forrás&colon; <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;www&period;businessinsider&period;com&sol;mcdonalds-q2-earnings-results-snack-wraps-lower-income-consumers-2025-8" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">https&colon;&sol;&sol;www&period;businessinsider&period;com&sol;mcdonalds-q2-earnings-results-snack-wraps-lower-income-consumers-2025-8<&sol;a>&period;<&sol;p>&NewLine; <p>A képet <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;photos&sol;red-and-white-concrete-building-near-palm-trees-during-daytime-MRX9wQk4w7A" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Boshoku<&sol;a> készítette&comma; mely az <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;&commat;boshoku" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Unsplash<&sol;a>-on található&period;<&sol;p>&NewLine;

Hírdetés