Google Hirdetés

**Burger King perpatvar a hamis reklámok miatt**

Burger King újabb perrel néz szembe: a Whopper reklámok és a valóság közti különbségekről szól a pertörvény. Egy floridai szövetségi bíró elutasította Burger King kérelmét, miszerint ejtsék el a vádat, amely hamis reklámozással vádolja a láncot a Whopper méretét és összetevőit illetően. A perben 19 ember képviselteti magát, akik szerint a reklámok megtévesztőek voltak a húsburger valódi kinézete és mérete tekintetében – Burger King viszont elutasítja a vádakat. A bíró úgy döntött, hogy a pert folytatják, ami fontos precedens lehet a gyorséttermek reklámozási gyakorlatát illetően.

&NewLine; <p><p>&num;&num;&num; Burger King perel a Whopper reklámok miatt – A bíró nem utasítja el a keresetet<&sol;p><p>A Burger King újabb nehézségekkel néz szembe egy hamis reklámozással kapcsolatos per miatt&comma; miután egy floridai szövetségi bíró elutasította a lánc kérelmét a kereset elutasítására&period; A pert 19&comma; 13 különböz&odblac; államból származó felperes indította&comma; akik szerint a Whopper hirdetései megtéveszt&odblac;ek voltak a hamburger méretét és összetev&odblac;it illet&odblac;en&period; A Burger King határozottan visszautasítja a vádakat&comma; és hangsúlyozza&comma; hogy a reklámokban látható húsmegek megegyeznek a valóban értékesített termékekkel&period; A vállalat azt is kiemelte&comma; hogy minden hamburger kézzel készül&comma; így eltérések lehetnek a kinézetben&period;<&sol;p><p>&num;&num;&num; Fontos precedens lehet a joggyakorlatban<&sol;p><p>A perben a bíró&comma; Roy Altman úgy döntött&comma; hogy a felperesek vádjai – köztük a gondatlan megtévesztés – tovább vizsgálat alá kerülnek&period; Altman elutasította a Burger King jogi érvelését&comma; miszerint a vásárlóknak és a vállalatnak „különleges kapcsolatban” kellene lenniük egy ilyen pert megindokolni&period; A döntés jelent&odblac;s lehet a gyorséttermi ipar számára&comma; mert hangsúlyozza a reklámok valóságtartalmának fontosságát&period; A felpereseket képvisel&odblac; ügyvédi iroda szerint az ítélet precedensérték&udblac; lehet más hasonló ügyekben is&period;<&sol;p><p>&num;&num;&num; Hamis reklámok elleni perek hulláma a gyorséttermek ellen<&sol;p><p>A Burger King elleni per csak a legfrissebb példa a gyorséttermi láncok ellen indított hamis reklámozási perek sorában&period; 2023-ban például hasonló pert utasítottak el a Wendy’s és a McDonald’s ellen&comma; mivel a bíró szerint a felperes nem tudta bizonyítani&comma; hogy egy átlagos fogyasztót megtévesztettek volna a hirdetések&period; Ugyanebben az évben a Buffalo Wild Wings is perbe került&comma; amiért a csirkeszárnyak helyett csirkemellb&odblac;l készült terméket árult „csirkeszárny” néven&period; Jogszakért&odblac;k szerint azonban ezek az ügyek gyakran inkább pénzügyi célokat szolgálnak&comma; mintsem valódi fogyasztóvédelmi törekvéseket&period; Az id&odblac; majd eldönti&comma; hogy a Burger King elleni per komolyabb változást hoz-e a gyorséttermi marketing gyakorlatában&period;<&sol;p><br><&sol;p>&NewLine; <p>Ez a cikk a Neural News AI &lpar;V1&rpar; verziójával készült&period;<&sol;p>&NewLine; <p>Forrás&colon; <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;www&period;businessinsider&period;com&sol;burger-king-whopper-false-advertising-lawsuit-2025-5" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">https&colon;&sol;&sol;www&period;businessinsider&period;com&sol;burger-king-whopper-false-advertising-lawsuit-2025-5<&sol;a>&period;<&sol;p>&NewLine; <p>A képet <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;photos&sol;burger-with-lettuce-and-tomatoes-sc5sTPMrVfk" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">amirali mirhashemian<&sol;a> készítette&comma; mely az <a href&equals;"https&colon;&sol;&sol;unsplash&period;com&sol;&commat;amir&lowbar;v&lowbar;ali" target&equals;"&lowbar;blank" rel&equals;"noopener noreferrer">Unsplash<&sol;a>-on található&period;<&sol;p>&NewLine;

Hírdetés